The Cyber Effect

Îmi face mare plăcere să vă anunț unul dintre cele mai importante și utile evenimente pentru părinți: conferința „The Cyber Effect, care o avea ca invitat pe Dr. Mary Aiken, cyberpsiholog, expert de top în cyberpsihologie la nivel mondial. Dr. Mary Aiken este autor al cărții „The Cyber Effect, Psihologia comportamentului uman în mediul online„, iar în timpul evenimentului va fi lansată versiunea în limba română a volumului, un ghid esenţial pentru părinţii care îşi cresc copiii în era tehnologiei.

Conferința este organizată de prietenii de la English Kids Academy și va avea mai mulți invitați de excepție:

  • Dr. Mary Aiken,
  • Cristian Ciocan (Comisar Șef Poliţia Română, Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalităţii),
  • Dr. Raluca Teleanu, Medic Șef Secție Neurologie Pediatrică – Spitalul Clinic de Copii „Dr. V. Gomoiu”, Lector universitar – Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila”.
Câteva cuvinte despre Dr. Mary Aiken:
este Profesor la Universitatea East London, consilier la Centrul pentru Infracţiuni Cibernetice al Europol şi desfăşoară cercetări şi traininguri cu numeroase agenţii internaţionale, de la INTERPOL la FBI şi Casa Albă.
Printre temele sale de cercetare se numără comportamentele de tip dependenţă online, impactul tehnologiei asupra dezvoltării copilului, psihologia Internetului, siguranţa personală cibernetică, traficul de fiinţe umane facilitat tehnologic şi drepturile copilului online. Activitatea sa de pionierat a inspirat serialul TV de pe CBS „CSI: Cyber”.
Este autoarea volumului The Cyber Effect, declarată „cartea anului”.

Pentru a veni în ajutorul părinților care se întreabă în ce situație se află copilul lor în relație cu tehnologia modernă, vă propun un chestionar privind folosirea problematică și cu riscuri a ecranelor* de către copiii cu vârstele între 3 și 11 ani.

Întrebări
  1. Copilul are accese de furie sau devine agresiv atunci cand îi ceri să se oprească din folosirea ecranelor?
  2. Copilul devine agitat atunci când îi ceri să se oprească din folosirea ecranelor sau se simte mai bine şi mai calm atunci când le foloseşte?
  3. Copilul minte în legătură cu folosirea ecranelor sau se ascunde undeva pentru a nu fi văzut că le foloseşte?
  4.  Copilul arată lipsă de interes faţă de alte lucruri care nu sunt conectate la ecrane (de exemplu: joaca fără ecrane, mersul la şcoală, jocul cu alţi copii)?
  5. Copilul preferă să petreacă timp pe ecrane în loc să petreacă timp cu prietenii şi nu este interesat de nimic altceva decât de folosirea ecranelor?
  6. Copilul refuză să meargă la culcare din cauza folosirii ecranelor sau are dificultăţi în a dormi fără ele?
  7. Copilul pare preocupat de folosirea ecranelor şi le foloseşte pe o durată de timp tot mai mare?
  8. Copilul spune că viaţa e plictisitoare fără ecrane iar folosirea acestora este singurul lucru care pare să îl motiveze pe copil?

*Prin ecrane înțelegem tablete, telefoane mobile inteligente, ipad-uri, ipod-uri, calculatoare, laptopturi, televizoare.
(Sursa: Dr. Kimberly S. Young, „The 3-6-9-12 Parenting guidelines for technology use at home.”)

Dacă ai răspuns cu DA la cel puţin 3 din întrebările de mai sus, înseamnă că există un risc asociat cu modul în care copilul tău folosește ecranele în viața sa.

Vă aștept la conferință, sâmbătă, 12 octombrie, între orele 9 și 13:30, în Aula Magna a Universității Politehnica din București. Vom afla mai multe despre cum putem dezvolta obiceiuri de folosiore echilibrată a tehnologiei și despre cum ne putem feri de efectele nocive ale acesteia.

Costul biletului este 100 lei și include volumul „The Cyber effect”, semnat de autoare.
Programul detaliat al conferinței poate fi consultat aici.

Please follow and like us:
error0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.